Banner 468

Facebook
RSS

فضيحة يوميات ستار اكاديمى 8 خناقة حسام وسارة بالفيديو

-
MatRix


http://staracademy.abtsam.com/wp-content/uploads/2011/04/846872870.jpg
 
 
الفيديو الاول




الفيديو التانى



منقول من 4 منتديات بالنص


مراحب

اليوم فضيحة الفضايح للمعفنة تربية الشوارع سارة سلية الانحالال وتربية الشوارع مع دلدولها المعفن عديم الشخصية حسام المنحل

انا عمري ماشفت رجل او باحرى شبه رجل يرتضى ان تهينوو وحده مثل سارة وتبادلوو الشتايم والحلوو انوو واحد فضح الثانيي هوو قاللها انا مو متل غيري يا سارة يعني يا سارة انا مو مثل الي عرفوكك قبلي وكنتي يشرشحوك ويتفون بوجك ويتركوك انا دلدول شرشحي واشتمي متل ما تحبي فقالتلوو يا حيوان ياحسام انا اشرف من اهلكك يا واطي وكمان قالتلوو تاكل هووة مافهمتها يمكن يعني انته واطيي وشاااااااااا مثل كيكوو بصراحة هالبنت اعتقد جابينها من محلات خاصة ولا بلاش ماحب انزل عن الكلام والخط الاحمر لان ما تحتاج كلام وحدة من الشوارع ساقطة خلقا وادبا ماعدها كرامة سافلة وضيعة تطردوو مثل البوبي ويطلع تقولو راسي اكبر من عيلتك وتقولوو انا عديمة التربياية انته الي تركض وراية يا عديم الترباية وكمان المنافقة ام رجول طوال تقوولها لومانتي ماكنا صوتنالوو لانو لا صوت ولا شكل
والاهبل عديم الكرامة يروح يتوسل فيها ويراضيها ويتمسح فيها عشان ترضى عليه صحيح اثبتت انك بوبي وحيوان مثل ماوصفتك لانة لا كرامة ولا تربية احب اسال اهلك هم باركولهم قاللوهم مبروكم جاكم رجل لو كان باركة عليك كان ابرك من انوو جابت واحد مثلك مرمطون وخدام الست وممسحتها
صحيح منافقة هاي الشيفة العصلة وليان وطليان ويعععععععععععععع عليهم سافلين وضيعين تربية سزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز تفووووو عليهم كولهنننننننننن




تعرف ليش متحمل اهانتها ومتحمل الشتيمة عليه وعلى اهلة
لان الموضوع كله كذب وتمثيل ومسخرة وسيانريو متفق عليه مسبقا

كنت في الاول مصدقة الي عم بيصير
بس لما تصالحوا مع بعض
قعدت اضحك على حال كيف صدقت هالمسخرة !!

يا اخي مافي واحد بينغلط على اهله وعليه وبيرجع يكلمها لهالوسخة
بس الموضوع تمثيل في تمثيل
والمصارحة اكبر دليل ..
لا تتعبوا حالكم ........ بس الحمد لله كل واحد طلع اوسخ ما عندة بحجة هالتمثيل !!



الهوووووووووووووووووشه بين سويرا وحسامووه

سويرا كانت قاعده فووق وجت وقعدت عند حسام وقالها روحي طقي حنك قالت كيفي قالت لانج وقحه قالت انا شنو قالها وقحه وقالت بالله وتعيدها بعد قالها اي وقربت عنده ومسح بوجها الصمون مادري الشابوره << ووجه بيضحك واهيا وقفت علقت ههههه متروع منها وراحت الاخ مستانس هههه ورجعت واهوه قاعد بالصاله ومسكت الفازا وكسرته واهوا نحش هههههههههه اخ يابطني شلون نحشش وجت عنده بتكسر طاولته وجا مسكها واهيا ترفس وتطق << طقها يضحك ههه واهوه الاخ يحاول يسيطر عليها وراحت للغرفه وتكسرر بتدخل لغرفتها جان يسحبهاا ويدخلها يعني بيتفاهم معاها (( والله لو امها لعنت ابو خيرها هالمجنوونه )هههههههههههههه
هههههه وقالت وخرر وطبعا صياحها يبط الرااااس هالمزعجه مال كف علي وجها عشان تتادب وسبته وطعلع طوووط الله يستر من سويرا شقالت وبعدين قالت وخر وجا المنقذ دقدوء بيحل الوضع مع ليان قال لها لاتصرخي وقالها كبر راسج قالت له كبر راسي غصبن عنك وعن اهلك ( مو صاحيه والله لو انا من حسام ذبحتهاا وطرده دقدووء وودوه للحماام اهوه وجلبير ويهديه وليان تهدي سويرا << دقدوء قال له انا حذرتك من ساره بس كيفك واميمه واحمد وليان يهدون فيها وجلبيررر ينظف اللي كسرته سويرا ههههههههههههههههه اميمه تقول انا صوتله عشانج لاصوت ولا شي انا كثير بكررره ويرفعون بمعنوياتها ولعنوا ابو حسام هع وليان تكلم حسام تقول ساره تخسر ناس علي شان نفسيهتا من تتهاوش معك وتقول مافي شي بينكم وانت حسام طه واهيا ساره فرح ( يعني قايله شي هع انت بطريق واهيا بطريق ( روح بطريج وانت بطريق ) بس فريند وتقول انا كنت هيك مع قاق من راح سار كل شي اوكيه اقص ايدي لو قاق ماطلعته رلووه جان سويتي العجايب عشانه ) ..
سويرا تقول خلوا احد عنده عشان بيسير حرقه عشان يسوله حليب وقالت لياان عنده حسام
ونسمه معصبه تقول هتصرخ واحنا اللي بنخاف وتكسر واحنا اللي بنلم<< والله مالومج لو انا موجوده خليتها مثل الجلبه تشيلل اللي كسرته اهما مو خدم عندهاا


ومن هدوو بعد اللي صار هذا كله

حسام وسويرا كالعاه يقولها انا احبج ولاتزعلين مني بس ماراح نكمل نحب بعض
ولاهمهاا وباسهاا وراحت لغرفتها واخذت الهدايا اللي مشتركه بينهم ورده لحسام
والاخ بسابع

وبالنومنيه اشوفها سويرا قاعده عنده ومن قالوا له انك مو نومنيه استانست من
قال انك مو نومنيه زعلت يعني بتستمررر التمثيليه
وابشركم حسامووه بيرجع ليكمل التمثيليه






والله العظيم مش قادرة اصدق كل ال حصل بين سارة وحسام توصل بيهم الدرجة لكدة ايه دة مفيش احترام ابدا للمشاهدين واصلا الادارة ساكتة ليه على كدة دة قلة ادب ال بيحصل دة مش قادرة اتخيل ان فيه بنت كدة والله العظيم تشتم شاب وتسب اهله وتعمل كل العمايل دى فيه وبعدين هو يصالحها للدرجة دى شخصيته ضعيفة قدامها وال مستغربالوا بردوا كلام اميمة ال قالته عليه طبعا كلكوا سمعتوا والله عيب عليك ياحسام كل دة عشان تقعد فترة طويلة فى البرنامج يا اخى ملعون ابو دة برنامج ال هيخلى الواحد يتنازل على كرمته وشكله بين الناس يعنى عايزة اعرف هو لما يخرج من البرنامج بأنهى وش هيقابل اهله وجماهيره عيب ياريتك خرجت فى اول البرنامج ولا كان حصلك كل دة الله يرحم ايامك ياباش وبتأسف لجمور حسام وياريت ما تزعلوش من كلامى لانى والله العظيم انا زعلانة عليه جدا
وعاوزة اقول وبمنتهى الامانة لو كنت بحترم حسام دلوقتى مش بحترموا خالص وللاسف نزل من نظرى لان ما ينفعش ان بنت تعلى صوتها وتشتم راجل وهو لا مبالى لشىء او موقفه سلبى زى حسام سورى دة مايبقاش راجل عندنا



وعلى راى قول الشاعر الله يرحمك يارجولة من فضلكم ياجماعة كلنا نقرالها الفاتحة
هههه